مطلب ارسالی ازجیگیلیییییییییی
 
پاتوق نوجوونا
اینجا همه چی پیدا میشه !!!!!
30 خرداد 1392برچسب:, :: 11:41 ::  نويسنده :

یادمه کلاس اول بودم معلم ادبیات اومد سره کلاس خیلی محترمانه و باصدای بلندگفت:بها کتابهایتان را بگشایید..........

ماهمه باهم کتاب هامونو باز کردیمو وباهم گفتیم کگشااااااااادیم


اگه بهشت زیر پای مادران است تاحالا گوشی من سه بار رفته بهشت....!!!


نمیدونم چرا دخترای امروزی از سایز کلشون راضی نیستن حتما باید یه قابلمه ای چیزی بزارن زیر روسروشون تا بشه عین گنبد امامزاده داوود........"


سوسک نر به سوسک ماده گفت:دخترم میشی؟

سوسک ماده گفت بزار همون سوسک معمولی باقی بمونیم>>>.))


یکی از بزرگترین حسرتام مال وقتیه که وقتی شیرینی خامه ای برای کسی میبریم بعدش تا آخرمهمونی وایمیسم تا یه تیکشو بیاره با چای بخورم ولی نمیاره لعنتییییی!!!


امان از دست این مانکن های جلوی این مغازه ها امروز دماغ یکیشونو گرفتم بهم گفت مرض داری؟؟/

نگو صاحب مغازه بود!!!


خانه چیست؟؟

خانه و بقیه وسایل درون آن مواد و وسایل زائدی هستند که اطراف کامپیوتر را فرا گرفته اند


من بعد از تحقیقات فراوان به این نتیجه رسیدم که وقتی زبون بیرونه نمیتونیدحرف ((ژ))رو تلفظ کنید

.

.

.

.

.

.

.

به جون خودم الان 50نفر زبونشون بیرونه ببینن میتونن حرف ژ رو تلفظ کنن



نگاه مثبت یه شمالی به زندگی

ما اگه تا سره کوچه هم بریم خوبیش اینه رفتیم شمال


یه دوست چینی داشتم برای عیادتش رفتم بیمارستان کنار تختش نشستم .............دوست چینیم بهم گفت:

چین چانگ چوون چنگ و مرد..............!

رفتم تحقیق از یه معلم چینی پرسیدم معنی این جمله چی میشه معلم چینی گفت:

(پاتو ازروی شیلنگ اکسیژن وردار کصافططططططططططططططط:دی


تو جاده تصادف شده بود

همه جمع شده بودند...............

منم برای اینکه بتونم صحنرو از نزدیک ببینم از اونور داد زدم

بریییید کنار من پدرشم.............

وقتی رفتن کنار رفتم جلو دیدم اونی که افتاده رو زمین یه الاغه!!

هیچی دیگه اون وسطا یه زنو مرد به دلیل منفجر شدن از شدت خنده به درجه شهادت رسیدند............


نهنگ چیست؟

خواهش من از لپ تابم وقتی هنگه و به پرت پرت می افته>تو بهترین گل دنیایی

اما نه صبر کن

پرچم کمک داور بالاس.............آفسایده


دقت کردین هر وقت بد تیپ میزنید کسی که خیلی واستون مهمه رو میبینید




 



نظرات شما عزیزان:

مهران
ساعت13:20---3 تير 1392
ایولاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااا

خوشگله
ساعت23:09---1 تير 1392
مرسیییییییییی آوا جان ایوول پاسخ: 3>

بهزاد
ساعت14:47---1 تير 1392
خخخخخخخخخخخ جالب بود مخصوصا خانه چیست؟پاسخ::))

مهدی
ساعت12:15---1 تير 1392
آوا جان اگه امکان داشت میشه کد ساعتتو بم بدی
اگه راضی بودی
مرسی


مارال
ساعت0:04---31 خرداد 1392
مرسی جالب بود
پاسخ:خواهش . .


ارمیا
ساعت15:01---30 خرداد 1392
من این مطلبو فرستادم اجیپاسخ:OK

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پاتوق نوجوونا و آدرس teentop.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 34659
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 109
تعداد آنلاین : 1